Veelgestelde vragen


Contact opnemen

Hoe neem ik contact met jullie op?
Neem voor al je vragen gemakkelijk contact met ons op via info@regenpakjes.nl of via het contactformulier op onze contactpagina. We helpen je graag verder! 

Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
Op dit moment kun je ons het beste bereiken door een mail te sturen naar info@regenpakjes.nl. Mocht je toch liever telefonisch contact met ons hebben? Vermeldt dit even, laat je telefoonnummer achter en we bellen je zo snel mogelijk op. 

Hebben jullie vacatures openstaan?
Mocht je op zoek zijn naar een toffe job? Wij hebben regelmatig leuke vacatures online staan. Bekijk de vacaturepagina om te zien of er wat voor jou tussen staat! 

Kan ik jullie volgen op social media?
Ja zeker! Regenpakjes is actief op Instagram.

Verzending & Bezorging 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven er naar om je pakketje altijd binnen 48 uur bij je thuis te bezorgen. We zijn hierbij wel afhankelijk van de bezorgers van PostNL. Heb je je pakketje 48 uur na het plaatsen van je bestelling nog niet in huis? Neem dan even contact met ons op via info@regenpakjes.nl dan zoeken we gelijk voor je uit waar je pakketje is gebleven :)

Wat kost de verzending van mijn pakketje?
De verzendkosten in Nederland zijn altijd gratis! Voor verzending naar België brengen wij €9,- in rekening. 

Hoe versturen jullie mijn pakketje?
We versturen je pakketje altijd via de bezorgdienst van PostNL. Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt deze verstuurd als een brievenbuspakket of normaal pakket. Je ontvangt van ons altijd een Track & Trace code per email waarmee je jouw bestelling kunt volgen. 

Waar is mijn pakketje?
Zodra je pakketje is verzonden ontvang je van ons altijd een Track & Trace code per email. Hiermee kun je op de site van PostNL je pakketje traceren en zien wanneer deze bezorgd wordt. 

Kan ik het pakketje ook zelf ophalen?
Helaas kan je het pakketje niet zelf komen ophalen bij ons. Mocht je het pakketje eerder willen ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@regenpakjes.nl en dan zullen we kijken wat we voor je kunnen doen. 

Wat moet ik doen als mijn pakketje nog niet na 48 uur binnen is?
Mocht je pakketje onverhoopt toch nog niet bij je binnen zijn 48 uur na het plaatsen van je bestelling? Geen paniek, bekijk altijd eerst even je Track & Trace code om te bekijken waar je pakketje zich bevindt. Het kan wel eens voorkomen dat je pakketje vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Heb je na het bekijken van de Track & Trace code nog steeds vragen over je bestelling? Neem dan even contact met ons op via info@regenpakjes.nl dan kijken we graag even met je mee. 

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Retourneren is heel eenvoudig. Bekijk de retourpagina op de website voor duidelijke instructies. 

Wat is de status van mijn retourzending?
Zodra het geretourneerde pakketje bij ons is gearriveerd ontvang je direct een mail. Meestal is dit 3 dagen nadat je het pakketje hebt opgestuurd naar ons. Mocht dit niet zo zijn neem dan direct contact met ons op via info@regenpakjes.nl

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn pakket terugsturen?
Na ontvangst van je bestelling hanteren we altijd de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Dat betekend dus dat je je pakketje altijd binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden kunt retourneren. 

Wat zijn de kosten van retourneren?
De retourkosten zijn voor eigen rekening. De kosten zijn afhankelijk van de locatie van waar je het pakketje terugstuurt. Wij raden aan om naar een PostNL punt te gaan en vanaf hier het pakketje te laten versturen. Voor informatie over verzendkosten bekijk de tarievenpagina van PostNL. 

Ik heb een beschadigd artikel, wat nu?
Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling. Bekijk onze klachtenpagina op de website voor instructies wat betreft het aanmelden van je klacht. We nemen klachten altijd heel serieus en zullen dan ook zo snel mogelijk samen naar een passende oplossing zoeken. 

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Na goedkeuring van je retour maken we het aankoopbedrag direct terug naar je over. Het bedrag zal vervolgens binnen 14 dagen zijn bijgeschreven op je rekening waarmee je hebt betaald. Je ontvangt altijd een bevestiging per mail wanneer we je terugbetaling in orde hebben gemaakt. 

Wat als het geld na 14 dagen nog niet op mijn rekening staat?
Heb jij het geld na 14 dagen nog niet op je rekening staan? Geen zorgen. Wij raden aan altijd eerst contact op te nemen met jouw bank of creditcardmaatschappij. Het komt wel eens voor dat er een vertraging zit op een betaling. Mochten zij jou niet verder kunnen helpen stuur dan direct een mail naar info@regenpakjes.nl dan zoeken wij zo snel mogelijk voor je uit waar het geld gebleven is. 

Krijg ik een bevestiging van mijn terugbetaling?
Nadat we je retour in goede orde hebben ontvangen sturen we je altijd een bevestiging per email met daarin ook een overzicht van de terugbetaling die we hebben uitgevoerd. Het bedrag zal vervolgens binnen 14 dagen zijn bijgeschreven op je rekening waarmee je hebt betaald.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig:

    1. Plaats de artikelen die je wilt bestellen in je winkelwagen. Bekijk altijd eerst de maattabel bij het betreffende product om er zeker van te zijn dat je de juiste maat besteld. 
    2. Klik vervolgens in je winkelwagen op ‘afrekenen’
    3. Vul het afleveradres in, kies de verzendwijze (vul eventueel een kortingscode in)  en klik door naar ‘ga naar betalen’
    4. Kies je betaalmethode, kies eventueel een ander factuuradres en klik op ‘bestelling voltooien’ om je bestelling te betalen en af te ronden. 
    5. Vervolgens hoef je niks meer te doen en houden we je per mail op de hoogte van de status van je bestelling :-).

Hoe vind ik de juiste maat?
Bekijk voor het plaatsen van je bestelling altijd eerst de maattabel onderaan de pagina van het product. Zo zorg je ervoor dat je altijd direct de juiste maat besteld en je je bestelling niet terug hoeft te sturen. Mocht je onverhoopt toch de verkeerde maat hebben besteld? Geen probleem! Lees hier hoe je je pakketje eenvoudig retourneert.

Hoe betaal ik? 
Bij het afrekenen van je bestelling kun je de volgende betaalmethodes kiezen:

IDEAL 

Creditcard

Bancontact 

PayPal

Apple Pay 

Sofort 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Klachten nemen wij ontzettend serieus. Mocht je een klacht hebben verwijzen we je door naar het klachtenformulier

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail met daarin het besteloverzicht. Mocht je deze email niet hebben ontvangen, stuur ons dan gelijk even een mail naar info@regenpakjes.nl dan versturen wij de bevestigingsmail nogmaals. 

Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze inwisselen?
Mobiel: onder het kopje “Besteloverzicht weergeven” vind je een veld waar je de kortingscode in kan vullen. Als het goed is zie je direct de korting verschijnen in het besteloverzicht. 

Desktop: Rechts bovenin het scherm zie je een veld staan waar je de kortingscode in kan vullen. Klik vervolgens op toepassen. Als het goed is zie je direct de korting verschijnen in het besteloverzicht. 

Kan ik een kortingscode krijgen?
Mocht je een kortingscode willen ontvangen schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. Hierin delen wij regelmatig leuke acties en kortingscodes. 

Kan ik een cadeaubon kopen?
Dat kan zeker! Mocht je een cadeaubon aan willen schaffen, stuur dan even een mailtje naar info@regenpakjes.nl met het onderwep als volgt: naam +  waarde cadeaubon. Vermeldt in de e-mail het adres waar je de cadeaubon geleverd wilt hebben. Je zult binnen 24 uur een bevestiging ontvangen via de mail. De cadeaubon wordt binnen 48 uur bij het aangegeven adres bezorgd. 

Productspecificaties

Van welk materiaal zijn de regenpakjes gemaakt?
Alle regenpakjes zijn gemaakt van 100% polyester. 

Hoe was ik mijn regenpakje?
De maximum was temperatuur voor alle regenpakjes is 30 graden. Het pakje is niet geschikt voor strijken, en niet geschikt voor de droger. Hang het regenpakje op om het te laten drogen. 

Account 

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?
Op de homepage vind je een inschrijfformulier voor de nieuwsbrief. Daarnaast krijg je bij het plaatsen van een bestelling ook de optie om je direct aan te melden voor onze nieuwsbrief. Let op: na het inschrijven van de nieuwsbrief dien je je inschrijving altijd eerst nog te bevestigen per email.

Hoe maak ik een account aan?
Je maakt eenvoudig een account aan op de website door in de header op het poppetjes icoon te klikken. Hier kun je vervolgens voor ‘account aanmaken’ kiezen. Hier kun je vervolgens altijd je geplaatste bestellingen inzien en je afleveradres beheren. 

Waar kan ik mijn geplaatste bestelling terugvinden?
Een overzicht van je bestellingen vind je terug in je account op de website. Daarnaast ontvang je ook altijd een overzicht van je bestelling per mail.